Script support IE Browser

CONDICIONS GENERALS

En aquest document s’expliquen les condicions generals de CAN RUART per poder adquirir productes a través de la nostra botiga on-line. 

Igualment li recordem que pot consultar el nostre AVÍS LEGAL, on està inclosa la nostra POLÍTICA DE PRIVACITAT I DE PROTECCIÓ DE DADES.

Per qualsevol aclariment sobre aquestes condicions generals, posem a disposició dels nostres clients dues vies de contacte; per correu electrònic a info@canruart.com i per telèfon al número 627 569 738.

 

1-     COM COMPRAR

Procés de compra

Per realitzar una compra és tan senzill com entrar a la botiga, escollir els articles que vulgui adquirir i clicar el botó “Afegir al carret”.

Un cop hagi acabat d’escollir els productes, enlloc de clicar a seguir comprant ho ha de fer a "Mostrar carret". En aquesta pàgina podrà canviar la informació de facturació, afegir una altra adreça de lliurament, repassar la seva compra, fer algunes especificacions sobre la comanda a l'apartat de "Notes i solicituds especials"...

Es demanarà que accepti els termes del servei i que confirmi el contingut de la cistella, que entri amb el seu compte d’usuari o que en creï un de nou, i per finalitzar que esculli el mètode de transport i el de pagament.

Si en algun moment durant la compra vol consultar l'estat  de la seva comanda només ha d'anar a la part superior a "Carret" i clicar a "Mostrar carret".

En l’últim pas, el pagament, el Client pot ser enviat al sistema de pagament virtual, segons el mètode triat.

 

Adreces de facturació i enviament

El nostre sistema permet que el Client pugui facilitar una adreça diferent d’entrega a la que ha donat en el registre, o a l’adreça que figurarà en el tiquet de compra, això és útil quan la comanda té un destinatari diferent a l’usuari que ha efectuat la compra.

A l’apartat de "Notes i sol·licituds especials" s’hi poden afegir totes les indicacions que el Client cregui necessàries per la correcta entrega de la comanda. Per exemple, si es tracta d’una botiga, si s’ha de demanar per algú en concret, etc.

 

Registrar-se com a usuari

Per comprar a la nostra botiga on-line és necessari estar registrat.
 
Un cop finalitzada la compra i iniciat el procés de validació de la comanda, se li demanarà al Client que s'identifiqui com usuari de la botiga amb el seu correu i contrasenya o, si encara no és client, que creï un nou compte d'usuari. 
 
Un cop registrat les dades facilitades es poden rectificar des del mateix lloc en qualsevol moment.
 
Si vol que li enviem factura, ha de posar les seves dades de facturació (Nom fiscal i CIF / NIF).

 

2-     FORMES DE PAGAMENT

Al realitzar la comanda el client pot escollir pagar les compres mitjançant targeta de crèdit o PayPal.

TARGETA DE CRÈDIT/DÈBIT

La validació del pagament amb targeta es fa a través del sistema de TPV virtual de BBVA. Les dades confidencials tals com números de targeta o claus de seguretat es gestionen directament amb BBVA i per tant, Can Ruart no hi té accés. La validació de la compra amb targeta de crèdit és immediata.

 PAYPAL

Si escull aquesta opció, serà enviat al sistema de pagament virtual de PayPal. És un mètode molt segur i ràpid si ja té un compte paypal. L'inconvenient és que té un suplement associat del 3%(+21%iva) del valor de la comanda.

 

3-     PREUS DELS ARTICLES

Els preus dels articles que apareixen a la web són tots amb IVA inclòs i per unitat de producte a no ser que s’indiqui el contrari.

Al ser productes de pes variable, és difícil que el pes coincideixi exactament amb el demanat i que nosaltres fem servir com a orientatiu. Nosaltres sempre intentem que sigui el més semblant possible i, en tot cas, que el valor total de la comanda no estigui mai per sota del valor que vostè ha pagat.

 

4-     POLÍTICA DE DEVOLUCIONS

Can Ruart, garanteix als seus clients la possibilitat d’anul·lar una comanda en qualsevol moment i sense cap cost addicional sempre que l’anul·lació es comuniqui abans que la comanda hagi sigut preparada.

Segons la legislació vigent no es permet la devolució d’aquest tipus de productes si arriben en perfecte estat.

En cas de rebre una comanda equivocada:

Si el Client rep uns articles que no havia demanat, haurà de contactar  amb nosaltres en un termini màxim de 12h des de la recepció dels productes per rebre la informació del procediment a seguir.

En aquest cas, les despeses de transport seran a càrrec nostre.

Articles en mal estat

En cas de rebre un article en mal estat, el Client contactarà amb nosaltres en un termini màxim de dos (2) dies des de la recepció de la comanda per rebre instruccions del procediment a seguir.

Si un cop rebuda la informació de l’article defectuós, es decideix que s’ha de tornar, les despeses de transport seran a càrrec nostre.

En cas de que sigui retornat, el Client rebrà un abonament de l’import de l’article defectuós en la mateixa targeta o compte amb què va ser pagat o per càrrec en compte bancari si es va pagar amb transferència.

 

5-     COST I MÈTODES D’ENVIAMENT

El Client pot escollir a l’hora de finalitzar la comanda i abans del pagament, el mètode d’enviament que més li convingui d’entre els  que oferim:

Recollida a la botiga

Preu: 0€

El Client pot escollir aquesta modalitat si desitja recollir personalment els articles

La comanda estarà a la botiga en un termini mínim d’un (1) dia laborable i màxim de(2) dies laborables. S’avisarà per correu de la disponibilitat de la seva comanda a la botiga de recollida.

El Client haurà de presentar la factura de la compra per recollir la comanda així com una identificació per comprobar que es tracta de la mateixa persona que ha efectuat la compra on-line. 

 

Enviament d'embotits a la Península per MRW urgent 19 hores

Preu: 5,5€  Gratuït per a compres superiors als 70€.

Comanda mínima de 35€.

En cas d’escollir aquesta opció d’enviament, el Client rebrà la seva comanda per mitjà del Transportista MRW en un termini de 2/3 dies laborables a l’adreça indicada com a adreça d’entrega. Si a la comanda ha demanat salsitxa o botifarra fresca l'entrega es sol fer els dijous o divendres.

Aquest tipus de transport no és refrigerat però a l'utilitzar caixes isotèrmiques i gel, el producte arriba en perfectes condicions,

L’entrega s’efectua de dimarts a divendres no festius en horari de 9 a 19h. Si el Client té alguna preferència d’horari, ho haurà d’indicar en l’apartat d’observacions a l’hora de finalitzar la comanda o enviant un correu electrònic  abans que la comanda hagi estat enviada al transportista, tot i que no sempre és possible triar horari d'entrega.

En cas de retard en la rebuda, o canvi d’horari d’entrega, recomanem que el Client es posi en contacte amb la franquícia de MRW més pròxima. Si no tenen el telèfon o el nº d'enviament, nosaltres els hi podem facilitar.

 

Altres consideracions

Els terminis  d’entrega poden variar per incidències extraordinàries  en el transport o per dificultats en l’entrega dels productes.

Can Ruart no es fa responsable de les despeses extra de transport degudes a errades en l’adreça d’entrega o si el client no està localitzable ni a casa ni al telèfon donat.

 

 

 

Las cookies nos permiten ofrecer nuestros servicios. Al utilizar nuestros servicios, aceptas el uso que hacemos de las cookies To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk